Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

22. 2. Petr

Zítra: Svatopluk

Horní menu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Nalezený čip
28
Drůbežárna Prace - prodej a výkup
Drůbežárna Prace - prodej a výkup
29
Změna ordinační doby - MUDr. Seidlerová
30
Změna ordinační doby - MUDr. Seidlerová
31
Změna ordinační doby - MUDr. Seidlerová
1 2
3
Uzavření Knihovny v době jarních prázdnin
MUDr. Horáková - DOVOLENÁ
4
Uzavření Knihovny v době jarních prázdnin
MUDr. Horáková - DOVOLENÁ
5
Uzavření Knihovny v době jarních prázdnin
MUDr. Horáková - DOVOLENÁ
6
Uzavření Knihovny v době jarních prázdnin
MUDr. Horáková - DOVOLENÁ
7
Uzavření Knihovny v době jarních prázdnin
MUDr. Horáková - DOVOLENÁ
8 9
10 11 12
Cestopisná přednáška - Jižní Korea
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
Obecní ples
Plesová sezóna a masopustní veselí - souhrn
Stříhání stromků pod odborným vedením
ZD Kokory - prodej masných výrobků
Obecní ples
23
Plesová sezóna a masopustní veselí - souhrn
24
Plesová sezóna a masopustní veselí - souhrn
25
Plesová sezóna a masopustní veselí - souhrn
26
Plesová sezóna a masopustní veselí - souhrn
27
Plesová sezóna a masopustní veselí - souhrn
28
Plesová sezóna a masopustní veselí - souhrn
1
Plesová sezóna a masopustní veselí - souhrn
Tradiční vodění medvěda aneb masopust v našich obcích
Masopust aneb tradiční vodění medvěda
2
Plesová sezóna a masopustní veselí - souhrn
Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí  7:30 - 11:30    12:30 - 17.00
    středa 7:30 - 11:30    12:30 - 17.00
    čtvrtek 7:30 - 11:30    12:30 - 15.00
  2. Telefonické podání: pevná linka - 582 382 063
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@vrbatky.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Vrbátky, Vrbátky 41, 798 13 Vrbátky.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí  7:30 - 11:30    12:30 - 17.00
středa 7:30 - 11:30    12:30 - 17.00
čtvrtek 7:30 - 11:30    12:30 - 15.00

Telefonické podání: pevná linka - 582 382 063
Poštou na adresu Obecní úřad Vrbátky, Vrbátky 41, 798 13 Vrbátky
Elektronicky na e-mail: podatelna@vrbatky.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 3cvbu2m
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Vrbátky, Vrbátky 41, 798 13 Vrbátky
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Formuláře

Formuláře obecního úřadu